دستگیری یک نفراز  اراذل و اوباش سابقه‌دار محله امامزاده حسن

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده گفت: ماموران طی انجام عملیاتی موفق به دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش این محدوده، معروف به س. بچه شدند.  

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمدرضا ملکوتی گفت: یک هفته پیش بود که خبری به این کلانتری واصل شد مبنی بر اینکه دختر خانمی ۱۵ ساله در حالیکه در یکی از کوچه های محدوده این کلانتری در حال تردد بوده است توسط آقایی حدودا ۳۲ ساله تحت مزاحمت قرار می گیرد و متهم از صحنه متواری می شود.

وی ادامه داد: پدر این دختر ۱۵ ساله که با توجه به تاثیر عمل مجرمانه متهم، روحیه دخترش به شدت آسیب دیده بود در اثر این اتفاق به کلانتری مراجعه و آدرسی را که دخترش مورد مزاحمت قرار گرفته بود به تیم عملیات این کلانتری اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: ماموران عملیات با توجه به حساسیت موضوع سریعا به موقعیت اعزام شدند و با بررسی های تخصصی و پلیسی به تصاویر دوربین مداربسته ای رسیدند که تصاویر متهم را که از اراذل و اوباش به نام محدوده بود بود و چندین بار نیز توسط همین کلانتری بازداشت شده بود شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: تیم عملیات کلانتری سریعا با هماهنگی با مقام محترم قضائی به مخفیگاه این اراذل و اوباش اعزام شدند و در حالیکه این شخص قصد داشت از طریق پشت بام و با استفاده از رفتن به ساختمان های مجاور فرار کند، در سه ساختمان آن طرف تر زیر یک کولر دستگیر کردند.

کلانتر محله ۱۴۹ امامزاده حسن با اشاره به سوابق این متهم گفت: در این زمینه پرونده ای تشکیل و مشخص شد او سوابقی مانند چندین بار برهم زدن نظم عمومی، اسیدپاشی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم در همین منطقه دارد.

بنابراین گزارش، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031278

وب گردی

وب گردی