پرونده مرگ مدیر بیمارستان لقمان روی میز بازپرس جنایی

سرپرست دادسرای جنایی تهران از ادامه بررسی‌ها درخصوص علت فوت مدیر بیمارستان لقمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص پرونده مرگ مدیر بیمارستان لقمان گفت: در روز چهارشنبه فوت یک فرد به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: با حضور بازپرس جنایی تهران در محل حادثه و بررسی‌ها مشخص شد این فرد مدیر بیمارستان لقمان بوده است و به دلیل نامشخصی فوت کرده است.

شهریاری گفت: بررسی الگوی جراحات ایجاد شده بر بدن متوفی حکایت از آن دارد که این فرد یا خودرویی تصادف کرده و یا از موتور به زمین خورده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: پیکر متوفی در بخشی از تونل توحید افتاده است که در آنجا سابقه تصادف موتور سیکلت‌ها در گذشته نیز بوده است.

وی ادامه داد: به هر تقدیر همچون سایر پرونده‌های فوت پرونده مرگ این فرد هم بر روی میز بازپرس جنایی قرار داشته و در حال بررسی موضوع هسیتم.

این در حالی است که مهدی فروزش رئیس پزشکی قانون استان تهران در باره جزئیات فوت مدیر بیمارستان لقمان به فارس گفت: پیکر آن مرحوم از بیمارستان شریعتی به مرکز پزشکی قانونی انتقال یافت و جزئیات نحوه حادثه باید از طریق مراجع مربوط اعلام شود.

وی افزود: بررسی‌های ما نشان داد عناصر متعدد داخل بدن از جمله کبد و ریه‌ها آسیب شدید دیده بود و به دنبال خونریزی شدید احشاء داخلی وی جان خود را از دست داده است.

فروزش گفت:‌ طبق گزارش رسیده وی بر اثر تصادف فوت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031301

وب گردی

وب گردی