کودک‌آنلاین نسلی توانمند و نوآور به جامعه معرفی می‌کند

دبیر نخستین دوره جشنواره وب‌سری و فیلم کوتاه کودک‌آنلاین از برپایی مراسم پایانی این دوره جشنواره در روز شنبه نهم آذر ۹۸ خبر داد و گفت: با کودک آنلاین نسلی توانمند و نوآور به جامعه شناسانده شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سیدجمال هادیان دبیر نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین، با اشاره به جریان‌سازی چشمگیر نخستین دوره این جشنواره گفت: حرکت نوآورانه کودک‌آنلاین که با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود، سبب شد نسلی توانمند و نوآور به ویژه در حوزه وب‌سری به جامعه شناسانده شود و رویکرد استعدادیابی این حرکت مورد توجه سایر تشکل‌ها قرار گیرد.

وی گفت: شکل برگزاری بخش وب‌سری این جشنواره در سه فاز تولید ایده، حمایت از تولید ایده‌ها و انتخاب برگزیدگان برای نخستین بار در ایران اتفاق افتاد و در نهایت منجر به تولید آثار باکیفیت در این حوزه شد.

دبیر نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین اظهار کرد: این دوره جشنواره با نمایش فیلم‌ها و وب‌سری‌ها وارد فاز برپایی خواهد شد و با برگزاری مراسم پایانی در روز شنبه ۹ آذر به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

گفتنی است نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.جشنواره کودک آنلاین به عنوان یک شتابدهنده تولید محتوای مناسب ویژه کودکان و نوجوانان برای فضای مجازی عمل می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031310

وب گردی

وب گردی