توزیع ۲۲۰ هزار پرس غذا میان زائران پیاده رضوی/ اسکان ۱۱۵ هزار زائر پاکستانی و افغانستانی

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی از توزیع ۲۲۰ هزار پرس غذا در میان زائران پیاده امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی خدمات مختلفی به زائران پیاده امام هشتم ارائه می‌کند.

توزیع ۲۲۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران پیاده

حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی با اشاره به حضور پرشور زائران پیاده بارگاه امام هشتم(ع) در دهه آخر صفر، گفت: ۲۲۰ هزار پرس غذای گرم در محل اسکان زائران پیاده رضوی در مشهد توزیع می‌شود. همچنین این معاونت جهت پذیرایی زائران با برخی مواکب در طول مسیر همکاری می‌کند.

اسکان ۸۰ هزار زائر پاکستانی در زائرشهر رضوی

وی با اشاره به حضور زوار پاکستانی که بعد از زیارت اربعین حسینی برای عرض ارادت و اقامه عزای امام هشتم (ع) به مشهد مقدس سفر می‌کنند، افزود: زائرشهر رضوی میزبان ۸۰ هزار زائر پاکستانی در این ایام است.

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی، افزود: زائران پاکستانی به مدت ۳ روز میهمان این معاونت هستند و در این مدت با ۳ وعده غذایی از ایشان پذیرایی به عمل خواهد آمد.

ارائه خدمات به ۳۵ هزار زائر افغانستانی

صادقی همچنین از ارائه خدمت به ۳۵ هزار زائر افغانستانی خبر داد و گفت: معاونت محرومیت زدایی آستان قدس علاوه بر زائران ایرانی و پاکستانی بارگاه منور رضوی میزبان زائران افغانستانی امام مهربانی‌ها نیز هست. زائران افغانستانی علاوه بر اسکان در زائر شهر رضوی از غذای متبرک امام هشتم(ع) نیز بهره‌مند می‌شوند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031328

وب گردی

وب گردی