وزارت علوم با تمام کشور‌های جهان به جز اسرائیل پروژه مشترک امضا می‌کند

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های بین‌المللی وزارت علوم گفت: این مرکز با تمام کشور‌های جهان به جز اسرائیل به انجام پروژه‌های مشترک علمی و پژوهشی می‌پردازد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود صدری‌نسب درباره پروژه‌های مشترک مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اظهار کرد: این مرکز سالانه 20 پروژه با کشور فرانسه، هشت پروژه با کشورایتالیا و تعداد بی‌شماری پروژه مشترک با کشور‌های دنیا به جز کشور اسرائیل به انجام رسانده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مرکز مطالعات علمی و بین‌المللی وزارت علوم، کمک به آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است؛ گفت: در این راستا تمام مراکز تحت نظر وزارت علوم از حمایت‌های این مرکز بهره‌مند می‌شوند. همچنین مرکز مطالعات به مراکز پژوهشی در جهت برگزاری همایش‌های بین‌المللی خدمات ارائه خواهد داد.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم تصریح کرد: پژوهشگران می‌توانند با ارائه پروپزال‌ها با توجه به اولویت‌هایی که در سایت این مرکز قرار داده‌ایم، به فعالیت‌های پژوهشی بپردازند.

صدری نسب در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم در نظر دارد محققان مورد نیاز مراکز پژوهشی را که نیازمند دستاورد فناوری هستند برای انجام فعالیت‌های آموزشی از کشور‌های دیگر به داخل کشور بیاورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031359

وب گردی

وب گردی