درخشش دانشجویان واحد میانه در مسابقات تکواندو بین المللی صربستان

میرهاشم حسینی و سعید رجبی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، صاحب دو مدال خوشرنگ طلا و برنز مسابقات تکواندو بین المللی صربستان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ایسکانیوز از واحد میانه، در این دوره از مسابقات میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت مواجه بوده و در مرحله یک هشتم نهایی برابر ساکم کوتای از صربستان در راند دوم با نتیجه 22 بر 2 پیش افتاده و به دلیل اختلاف 20 امتیاز پیروز میدان معرفی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی مقابل فجزیس دمیر از صربستان به برتری 32 بر 5 دست یافت. این مسابقه در راند دوم به دلیل اختلاف بیش از 20 امتیاز به سود میرهاشم به اتمام رسید.

در دیدار نهایی میرهاشم حسینی به مصاف دیمیتری ارتیوخوف رفته که این مسابقه در پایان 3 راند با تساوی 11 بر 11 به اتمام رسیده و در راند طلایی میرهاشم به پیروزی رسیده و به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

سعید رجبی دیگر دانشجوی تکواندوکار واحد میانه، بعد از استراحت در دور اول، در یک چهارم نهایی برابر هاتوسکی پیوتر از کشور لهستان به برتری 11 بر 5 رسید.

وی در نیمه نهایی مقابل تکواندوکار کشور مکزیک در یک رقابت نزدیک 7 بر 6 مغلوب شده و به مدال برنز رضایت داد.

این مسابقات در رده G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

هجدهمین تورنمنت بین المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش از روز یکشنبه 5 آبان ماه در شهر بلگراد برگزار شد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی های المپیک 2020 توکیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است با 6 هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031383

وب گردی

وب گردی