انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و انجمن سینمای جوان

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و انجمن سینمای جوان در راستای اهدافی چون برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به صورت کارگاه، تورهای تخصصی با موضوع عکس و فیلم و غیره تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه‌ دو ساله بین سید شاهرخ آقایان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مجتبی فیروزآبادی مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، منعقد شد. براساس این تفاهم‌نامه، انجمن سینمای جوان در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت به صورت کارگاه، تورهای تخصصی با موضوع عکس و فیلم، برگزاری کلاس‌های تک درس با موضوع تخصصی عکس و فیلم و نشست‌های اکران و نقد فیلم در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با این دانشگاه همکاری می‌کند.

همچنین کمک به برگزاری نمایشگا‌ه‌های عکس دانشجویی در دانشگاه و شهرستان، کمک به تولید فیلم‌های دانشجویی، همکاری در تولید محتوای فرهنگی با موضوعات مرتبط با سلامت و کمک به مشارکت در جشنواره سیمرغ از دیگر تعهدات انجمن سینمای جوان شاهرود در این تفاهم‌نامه است.

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز متعهد شد امکانات خود را در برگزاری کلاس های دانشجویی به صورت رایگان در اختیار انجمن قرار دهد و هزینه های برگزاری دوره های آموزشی را بنابر توافق از پیش انجام شده پرداخت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031391

وب گردی

وب گردی