برنامه این هفته مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و کشتی آزاد اعلام شد

هفته دوم و سوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی و هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود و تیم های دانشگاه آزاد به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان لیگ کشتی، لیگ برتر کشتی فرنگی که در هفته های اخیر پیگیری شده و در 2 گروه 4 تیمی تا پایان هفته اول دور برگشت پیش رفته، روز چهارشنبه در 2 شهر ایذه و سیرجان در 2 هفته پایانی پیگیری خواهد شد تا چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

در لیگ برتر کشتی آزاد و در هفته سوم از دور رفت یک مسابقه حساس از گروه الف به میزبانی بجنورد برگزار می شود و بازار بزرگ ایران استراحت خواهد داشت.

در گروه ب نیز شهر خرم آباد از یک مسابقه میزبانی خواهد کرد و دیگر دیدار این گروه میان تیم های رعدستارگان ساری و ثبت جهانی توس به دلیل درخواست نماینده خراسان رضوی و با توجه به حضور 3 کشتی گیر این تیم در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد امید در مسابقات جهانی به تعویق افتاده است.

در کشتی آزاد و در هفته سوم دور رفت و در گروه الف، اترک خراسان شمالی و آسانسور و پله برقی بهران-پاس تهران پنجشنبه 9 آبان‌ماه، ساعت 17 درسالن شهید علیدخت بجنورد به مصاف هم می روند.

درگروه ب نیز دیدار تیم های هیات کشتی خرم آباد و دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 17 در سالن شهید چاغروند استادیوم تختی خرم آباد برگزار می شود.

اما در کشتی فرنگی نیز هفته دوم دور برگشت جریان دارد. در گروه الف دیدار تیم های بازار بزرگ ایران و شهدای مدافع حرم قم چهارشنبه 8 آبان ماه ساعت 9 در سالن امام علی(ع) سیرجان برگزار می شود و مسابقه تیم های هیات کشتی سیرجان و هیات کشتی خراسان جنوبی همان روزساعت 11 در همان ورزشگاه صورت خواهد گرفت.

در گروه ب این مسابقات، دیدار تیم های آریوبرزن بهبهان و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان چهارشنبه 8 آبان ماه، ساعت 9 در سالن غلامرضا تختی ایذه برگزار می شود. ساعت 11 در همین ورزشگاه تیم های سیناصنعت ایذه و رعدپدافند نوشهربه مصاف هم می روند.

اما هفته سوم دور برگشت در همین روز و درهمین ورزشگاه صورت می گیرد. در بعدازظهر روز چهارشنبه ابتدا تیم های بازار بزرگ ایران و هیات کشتی خراسان جنوبی (ساعت 16) و بعد تیم های هیات کشتی سیرجان و شهدای مدافع حرم قم(ساعت 18 ) کشتی خواهند گرفت.

در گروه ب نیز دیدار تیم های آریوبرزن بهبهان و رعدپدافند نوشهر ساعت 16 درسالن غلامرضا تختی ایذه برگزار خواهد شد و در ساعت 18 در همین ورزشگاه، تیم های سیناصنعت ایذه و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با هم مصاف خواهند داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031400

وب گردی

وب گردی