شبنم نعمت زاده: قرآن بیاورید قسم بخورم/قاضی:  صداقت ندارید

قاضی مسعودی مقام در واکنش به سخنان شبنم نعمت زاده گفت: فرمایشات شما ناشی از عدم صداقت است که متهم بیان کرد قرآن بیاورید تا قسم بخورم که راست می گویم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شبنم نعمت زاده در آخرین دفاعیات خود در ششمین جلسه دادگاه خطاب به قاضی پرونده گفت: به عنوان مالک اصلی شرکت به هیچ وجه نمی توانم قبول کنم که به خودم ضرر بزنم. ترسیدن از تسلیم برای نابودی شرکت و اعتماد به برخی افراد مرا به این حال و روز انداخت.

وی افزود: من شخصاً وظیفه خود می‌دانم که دینم را ادا کنم تا کنون به کسی مدیون نبوده و بعد از این هم نخواهم بود به غیر از آسیبی که به آبروی من زده شد از نظر صنفی نمی‌پذیرم که بدهی به گردن من باشد.

وی افزود: من از جیب خودم سرمایه گذاری کردم و اگر هم برداشتی بود در راستای کالایی بوده که ارائه دادم. گزارش ها وجود دارد و من ۲۵ میلیارد تومان به این شرکت تزریق کردم. هرچه دارم به غیر از خانواده ام همه مربوط به کار بوده است. مال داشتم چون ۲۵ میلیارد تزریق کردم با این حال پخش را زدیم که پول کالا به دستمان برسد که آن هم نشد چون من به خیلی از این موارد وارد نبودم و به گزارشاتی که منتخب به من ارسال می‌کردند بسنده کردم.

وی ادامه داد: اصلاً این طور نبوده که به خاطر ملک لواسان مال اندازی کرده باشم. ۴ میلیارد پول ملک لواسان بود و آن زمین هم بلافاصله بعد از اینکه به اسم من زده شد به رهن بانک ملت در آمد و اسناد مالی آن قطعاً به دست شما خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شرکت ما شرکت بزرگی با ۴۰۰ میلیارد تومان فروش بود گفت: آقای شکری پور حساسیت ویژه‌ای به داروخانه ها داشتند و نگران این موضوع نبودم.

وی ادامه داد: اینکه گفته شده خریدهای خانه من از شرکت انجام شده درست نیست اگر اسناد آن را دارند به دادگاه ارائه دهند معنی ندارد که منشی شرکت بخواهد در مورد کارهای من نظر بدهد.

وی افزود: ۲۰ میلیارد برداشت کردم اگر این طور هم بوده این مبلغ ده درصد بدهی ها بوده است چون خودم شرکت را راه انداختم حتی ۱۰۰ میلیون تومان برای اولین بار به عنوان پول پیش اجاره انبار ها پرداخت کردم.

وی خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت: شخصا نقش اجرایی نداشتم به جز موارد ویژه‌نامه زدن و پول می‌گرفتم در رابطه با جوایز هم بنده دستورالعمل این دادم نه منفعتی داشتم حتی آبرویم هم رفت.

وی ادامه داد: روز آخری که آقای شکری پور می‌خواست استعفا دهد به او گفتم که مرد باش و روی حرفت بایست. اما بعداً متوجه شدم که وی یک چک ۳۸۰ میلیون تومانی با خودش برده است.

قاضی مسعودی مقام در واکنش به سخنان متهم خطاب به وی گفت: فرمایشات شما از عدم صداقت شما ناشی است.

متهم خطاب به قاضی گفت: قرآن بیاورید و من دست روی قرآن می گذارم و قسم می‌خورم که راست می گویم.

مسعودی مقام افزود: اینکه به گردن هم می‌اندازید برای دادگاه توجیهی ندارد که مدیران شرکت‌ها را جابجا می کردید ۲۲ مرکز تاسیس کرده اید. آیا ازآنها خبر نداشتید؟ چطور اینگونه صحبت می کنید که هیچ اطلاعی ندارید چطور شما ۴۵۰ میلیارد درآمد داشتید.

مسعودی مقام ادامه داد: مستندات ورودی مبالغ به شرکت‌ها را به دادگاه ارائه دهید یک سال گذشته اما هیچ سندی ارائه نشده است.

مسعودی مقام افزود: دفاعیاتتان را ظرف یک هفته اعلام کنید در ضمن در زندان هم نامه نگاری نکنید.

شبنم نعمت‌زاده خطاب به قاضی گفت: نکاتی در رابطه با تسویه بدهی دارم که قاضی مسعودی مقام گفت این مطالب را قبول ندارم.

نعمت‌زاده خطاب به قاضی گفت: من نمی دانستم که این آخرین دفاع من است در رابطه با زمین لواسان نکاتی وجود دارد که قاضی مسعودی مقام خطاب به وی گفت این موضوع ارتباطی به ما ندارد اگر هم ناشی از عواید حاصل از آن بوده در رابطه با بحث پولشویی مطرح است ما نتیجه عمل را می‌بینیم.

قاضی مسعودی مقام خطاب به متهم گفت شما آنها را تایید کردید و اسناد آن در بازپرسی وجود دارد و تاثیری در وضعیت شما نخواهد داشت.

نعمت‌زاده ادامه داد: دست راستم را روی قرآن می گذارم من با آبروی خودم بازی نمی‌کنم که قاضی هم پاسخ داد ما با ابروی شما کاری نداریم و صداقت را رعایت کنید.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1031426

وب گردی

وب گردی