پایان  پروژه احداث تونل-زیرگذر استاد معین؛ 107 روز دیگر

به گفته مسئولان شهرداری تهران تونل- زیرگذر استادمعین ظرف 10 روز آینده وارد مرحله بتن ریزی نهایی سقف و دیواره ها خواهد شد و 107 روز دیگر به اتمام این پروژه مانده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از روند پیشرفت پروژه احداث تونل- زیرگذر خیابان استاد معین، از تلاش برای آغاز عملیات لاینینگ(بتن ریزی نهایی) تونل 73 متری زیر خیابان آزادی ظرف 10 روز آینده خبر داد.

وی بتن ریزی کف تونل را یکی از جبهه های فعال کاری در این پروژه راهگشای عمرانی دانست و یادآور شد: آب بندی و سپس آرماتور بندی و بتن ریزی سقف و دیواره ها از جمله اقدامات پیش رو در بخش نخست تونل است و این فعالیت ها متعاقب پیشروی عملیات بتن ریزی کف به نوبت در سایر بخش های تونل نیز اجرا خواهد شد.

بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت از تونل- زیرگذر استاد معین همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) انجام شد.

دیروز در شرایطی که روزشمار بهره برداری از پروژه عدد 107 را نشان می داد، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز 75 درصد فراتر رفت. با بهره برداری از این معبر زیرزمینی، ضمن اتصال معابر شمالی و جنوبی خیابان آزادی، از ترافیک کندروهای خیابان و میدان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بلوار استاد معین بهبود می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031452

وب گردی

وب گردی