بازدید دکتر طهرانچی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و مرکز تحقیقات پسته واحد دامغان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و مرکز تحقیقات پسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور حضور و سخنرانی در اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» و نامگذاری ساختمان دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان به نام شهید مدافع حرم (هادی شجاع)، به شهر دامغان سفر کرده است، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، مرکز تحقیقات پسته و مرکز تحقیقات تولیدی و فناوری داروهای گیاهی واحد دامغان بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و اعضای هیأت علمی واحد دامغان، از ربات مسیریاب دست‌ساز، پرینتر سه‌بعدی، کامپوزیت جایگزین بدنه پهپاد، اختراعات ثبت‌شده، مجلات علمی و پژوهشی و کتب آموزشی و دستاوردهای فرهنگی این واحد بازدید به عمل آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این بازدید، گفت: با توجه به ظرفیت های واحد دامغان در حوزه های شیمی، زیست و داروسازی، زنجیره این علوم باید تکمیل شده و رشته های زیست و داروسازی به یکدیگر وصل شود.

دکتر طهرانچی با توجه به تجارب و تخصص واحد دامغان در حوزه مامایی و دستاوردهای علمی و پژوهشی این واحد در رشته فیزیولوژی ورزش، پیشنهاد داد این واحد به صورت تخصصی به موضوع ورزش در دوران بارداری بپردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031453

وب گردی

وب گردی