آماده باش کامل نیروهای شهرداری منطقه ۱۳ برای بارندگی ها

شهردار منطقه ۱۳ از مدیریت کامل روزهای بارانی و آماده باش نیروهای شهرداری منطقه با توجه به بارش باران روزهای اخیر خبر داد و افزود: بحران ناشی از بارش باران در منطقه مدیریت شده است و همکاران شهرداری منطقه در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده در بازدید میدانی از سطح منطقه که با حضور معاونین، شهرداران نواحی و مدیران مربوطه به منظور مقابله با بارندگی ها و حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران برگزار شد، گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و حوادث احتمالی ناشی از بارش ها تمامی امکانات و نیروها آماده باش هستند.

وی گفت: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است.

رحمانی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، نیروهای خدمات شهری، ۱۳۷ و... به صورت شبانه روزی در حال لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات هستند.

شهردار منطقه۱۳ گفت: مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد، به این منظور انجام عملیات لایروبی جوی های معابر، نظافت کانال ها، دریچه ها و انهار به خصوص معابر اصلی به صورت ویژه با محوریت نواحی به صورت مستمر در حال اجراست.

وی تأکید کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری منطقه در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

مرتضی رحمان زاده در این بازدید بر آمادگی کامل همه زیر ساختهای موجود برای خدمت رسانی به شهروندان در هنگام بارش نزولات آسمانی خبر داد و گفت : از مدتها پیش ، اقدامات زیر ساختی مختلفی برای حل مشکل آبگرفتگی در منطقه به انجام رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031466

وب گردی

وب گردی