گسترش رشته‌های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تیران، کامران امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با توجه به درخواست مردم و مسئولان شهرستان تیران و کرون و نیاز مبرم این شهرستان، گسترش رشته‌های پیراپزشکی ازجمله پرستاری، بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای را از برنامه‌های در دست اقدام این واحد دانشگاهی اعلام کرد.

وی با اشاره به کاشت تحقیقاتی زعفران در ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع از اراضی واحد تیران اظهار کرد: مجوز لازم از شورای سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اخذ شده و در صورت فراهم بودن شرایط دو هکتار از اراضی تحقیقاتی دانشگاه زیر کشت زعفران قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از افزایش سطح کیفی آموزش با بهره‌مندی از استادان مجرب در قالب طرح تعاون خبر داد و گفت: مهم‌ترین اقدام صورت‌گرفته در آموزش این واحد دانشگاهی در سال جاری، جذب مجدد دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت و کارشناسی حقوق از مهر سال جاری است.

به گفته امینی، استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی ازجمله حسابداری حرفه‌ای و برقراری ارتباط با شهرک صنعتی شهر تیران برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای و کمک به صنعت مدنظر دانشگاه آزاد اسلامی تیران قرار دارد.

وی از رشد ۳۰ درصدی جذب دانش‌آموز در مدارس سما خبر داد و گفت: انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش برای برون‌سپاری هنرستان حکیم ثنایی شهر عسگران صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031495

وب گردی

وب گردی