بارش برف در دیزین/ آمادگی کامل پلیس راه با توجه به شرایط جوی

رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف در محدوده دیزین و آماده‌باش پلیس راه با توجه به وضعیت جوی معابر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف در محدوده دیزین جریان دارد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا به تدابیر پلیس راهور در صورت بارش برف در جاده چالوس و هراز اشاره و تصریح کرد: پلیس راه البرز و تهران شرق و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش هستند تا اگر در این دو محور بارش برف به جریان افتد بتوانند با شن و نمک جاده را پوشش داده و آماده امدادرسانی به رانندگان باشند.

وی با توجه به وضعیت جوی جاده‌ها از هموطنان درخواست کرد از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

سردار حسینی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه آیا به دنبال بارش باران جاده‌ای مسدود شده یا نه؛ گفت: خوشبختانه تا این لحظه معبری مسدود نشده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ترافیک در محورهای مواصلاتی به سمت قم و مشهد را پرحجم دانست و گفت: محور تهران - قم در هر دو مسیر بار پرحجم دارد اما محور امام رضا(ع) از سمت مشهد - سمنان به تهران پرحجم بوده و پیش‌بینی می‌شود که فردا تردد بیشتری را در این مسیر شاهد باشیم.

سردار حسینی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار بارگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) اندیشیده شده و پلیس راه‌های خراسان رضوی، سمنان و شرق تهران در آماده باش هستند.

وی، دغدغه پلیس راه را لغزندگی معابر دانست و گفت: با توجه به شرایطی که همواره در جاده‌ها در پاییز و زمستان شاهدیم و از جمله در محورهای هراز و چالوس که به بحث ریزش کوه و لغزندگی معابر متصور است و مشکلاتی را به وجود می‌آورد پلیس راه و سایر دستگاه‌های خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031497

وب گردی

وب گردی