دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی  ساماندهی شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به ساماندهی دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی، گفت: این موضوع سبب کاهش جرایم خرد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم گفت: در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق موسسات حمل و نقل اقدامات لازم به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: نقش و تاثیر آسفالت جاده چالوس در حدوث تصادفات مورد بررسی قرار گرفته است و همچنین دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی ساماندهی شدند که این موضوع سبب کاهش جرایم خرد شد.

وی با اشاره به ساماندهی بازار خرید و فروش خودرو با همکاری مراجع ذی ربط،گفت: در زمینه‌هایی که حضور دادسرا ضروری بود، نظیر ساماندهی کودکان کار، نظارت بر اقدامات شهرداری و... با معاونت پیشگیری دادگستری استان البرز همکاری لازم به عمل آمد.

شاکرمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات نظارتی دادستانی در حوزه‌های حقوق عامه و حقوق شهروندی، گفت: در این خصوص متولیان حوزه زیست محیطی به شناسایی کانون‌های اصلی تولید ریزگرد در استان البرز و بررسی روند تغییرات آن‌ها ملزم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به نظارت بر عملکرد ستاد‌های اجرایی در راستای قانون مدیریت پسماند، گفت: دادستانی در دو مرحله حضور مستقیم پیدا کرد و از نحوه یکپارچه سازی و تمرکز مدیریت پسماند‌های عادی استان البرز در سایت مرکزی حلقه دره کرج بازدید شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1031503

وب گردی

وب گردی