مشخصات سامسونگ گلکسی S11 لو رفت

برخی مشخصات سامسونگ گلکسی S11 قبل از معرفی به بیرون درز کرده است.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، حتی با این که مدل های پرچمدار معرفی شده امسال خیره کننده هستند؛ اما همگان منتظر معرفی مدل های جدید در آینده هستند. در این میان برخی از مشخصات گلکسی S11 که قرار است در آینده نزدیک معرفی شود، لو رفت.

مشخصات سامسونگ گلکسی S11 لو رفت

طبق گزارش های منتشر شده ، S11 قدرت خود را از پردازنده های دوگانه اسنپدراگون 865 و اگزینوس 9830 می گیرد. منظور از پردازنده های دوگانه این است که مدل های دارای Snapdargon 865 فقط در ایالات متحده و چین توزیع می شوند و Exynos 9830 در دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

دوربین، صفحه نمایش، کیس و باتری هنوز ناشناخته هستند. فقط شماره سریال مدل‌ها و پردازنده‌هایی که در آن استفاده شده منتشر شده اند.

براساس توییتی که توسط Max Winbach ارسال شده است، این شرکت می خواهد کاربران سامسونگ گلکسی S11 را سورپریز کند. وینباخ می گوید علاوه بر اطلاعات پردازنده، سه شماره سریال مختلف برای این مدل وجود دارد و یکی از مدل ها از 5G پشتیبانی خواهد کرد. شماره مدل های مربوطه SM-G981U ، SM-G986U و SM-G988U هستند.

علاوه بر این قرار است سه مدل جدید نیز در آینده معرفی شوند. شماره سریال این مدل ها Y2 ، R5 و A30C هستند. بر اساس این گزارش ها مدل پرچمدار 2020 دارای سنسور تشخیص چهره (Face ID) خواهد بود؛همچنین انتظار می رود Y2 جدید مجهز به Face ID باشد.

در نهایت، مدل های آینده دارای رم LPDDR5 هستند و از حافظه UFS 3.0 و 5G پشتیبانی می کنند. با این حال اینکه مدلی با ورژن 4G معرفی خواهد شد یا خیر، مشخص نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031508

وب گردی

وب گردی