مدرسان مدعو وابسته در دانشگاه فردوسی مشهد جذب می‌‌‌‌شوند

دانشگاه فردوسی مشهد مدرسان مدعو وابسته در این دانشگاه جذب می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه فردوسی مشهد در هفتادمین سال تأسیس خود در اقدامی نوآورانه طرحی به تصویب رسانده است که بر اساس آن از ظرفیت و توان علمی مدرسان مدعو ویژه در نظام آموزشی و پژوهشی این دانشگاه استفاده بیشتری خواهد شد.

بر پایه طرح مذکور، افزون بر اعضای هئیت علمی و مدرسان مدعو معمول در دانشگاه، مدرسان مدعو وابسته نیز به بدنه آموزشی و پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد ملحق می‌شوند.

آن دسته از دارندگان مدرک دکتری که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های تراز اول ایران و جهان هستند، پس از احراز ویژگی‌های عمومی و اختصاصی می‌توانند در گروه‌های آموزشی این دانشگاه مشغول به تدریس شوند و سرپرستی پایان‌نامه‌ها را نیز بر عهده گیرند.

رضا پیش‌قدم، معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در این‌ باره گفت: با توجه به کاهش ظرفیت جذب رسمی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها امیدواریم بتوانیم با ایجاد این فضای جدید، خون جدیدی را به رگ‌های دانشگاه تزریق کنیم تا فارغ‌التحصیلان با امید بیشتری به فعالیت بپردازند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

هر گروه آموزشی با شرایط تعیین‌شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه می‌تواند اقدام به جذب این دسته از متقاضیان کرده و کمبود نیروی انسانی خود را از این طریق جبران نماید. متقاضیان دارای شرایط از طریق سامانه «هُم» می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

به‌زودی جزئیات و شیوه‌نامه اجرایی طرح جهت بهره‌برداری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام/

کد خبر: 1031514

وب گردی

وب گردی