دستگیری ۱۰ کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۰ نفر کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد خبر داد که اقدام به کلاهبرداری مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از شهروندان کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۹ مورد شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش مال غیر، جعل امضاء، فاکتور، قرارداد، مدارک اقامتی در کشور‌های همسایه و نیز فروش آپارتمان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بعد از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، یادآور شد: کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۱۰ نفر کلاهبردار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۱۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۹ شهروند اعتراف کردند، ادامه داد: درنهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مظاهری با تأکید بر اینکه پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد تا مجرمان و هنجارشکنان امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست تا به هشدار‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031529

وب گردی

وب گردی