استقرار واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در واحد نجف آباد

به منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی آموزشی و پژوهشی جهت رفع نیازهای موجود در صنایع کشور تفاهم‌نامه همکاری  بین شرکت پیشرو دیزل آسیا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید منتظر القائم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گفت: شرکت پیشرو دیزل آسیا از شرکت های موفق در زمینه تولید و ساخت وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس ها، میدل باس و مینی بوس های شهری و همچنین اولین تولید کننده اتوبوس های فرودگاهی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد افزود: پذیرش واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در مراکز رشد دانشگاه و بهره مندی از خدمات پشتیبانی و همکاری در راستای تعهدات از موضوعات این تفاهم نامه است.

وی در ادامه گفت: اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت توسط دانشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین دوره های معادل مورد نیاز مدیران و کارشناسان شاغل در شرکت، ارائه خدمات فنی و تخصصی از قبیل استفاده از آزمایشگاه ها و کارگاه ها و تجهیزات نرم‌افزاری موجود در دانشگاه، برگزاری همایش های ملی و بین المللی مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی مشترک و ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مدیریتی و بازاریابی از محورهای همکاری این تفاهم‌نامه به شمار می رود.

منتظرالقائم استفاده از پتانسیل های دانشجویی در راستای راهبرد سیاست های شرکت پیشرو دیزل آسیا و گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی در این شرکت و واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل مستقر در دانشگاه آزاد نجف آباد را از اهم مفاد منعقد شده در این تفاهم نامه دانست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031551

وب گردی

وب گردی