مطالبات دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی از بنیاد شهید تا مهر 97 وصول شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از تشکیل کمیته وصول مطالبات در این استان و همچنین وصول تمام مطالبات این استان تا مهرماه سال 97 خبر داد.

محمود پوریوسف میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مطالبات استان آذربایجان غربی از بنیاد شهید و دیگر نهادهای دولتی گفت: کمیته وصول مطالبات در ارومیه تشکیل و یک سری ایرادات رفع و یک سری موارد نیز به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.

او ادامه داد: تنها استانی هستیم که مطالبات خود را از بنیاد شهید دریافت کردیم؛ در استان آذربایجان غربی حدود 36 میلیارد تومان از بنیاد شهید و امور ایثارگران طلب داشتیم که این مبلغ با مجتمع آپارتمانی ترنم در سعادت آباد تهران تهاتر و تسویه شد.

پوریوسف میاندوآب با بیان این که عمده مطالبات استان متعلق به واحد ارومیه بوده است اضافه کرد: البته این مبلغ تا مهرماه سال 97 است؛ اما با توجه به جذب دانشجویان ایثارگر در هر ترم، مطالبات استان از بنیاد شهید از مهر 97 تاکنون باقی مانده است که این مبلغ و تعداد دانشجویان هر ترم به سازمان مرکزی دانشگاه اعلام می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعتماد خانواده‌ها و دانشجویان به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی دارای ۹ واحد، پنج مرکز و چهار آموزشکده سما است و با تلاش‌های صورت‌گرفته، سطح علمی و توان بالای این دانشگاه و روز به روز با سرعت در حال پیشرفت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و واحد ارومیه در پایان تاکید کرد: فعال سازی پردیس علوم و تحقیقات را در دستور کار داریم که تمام کارهای فعال سازی این پردیس انجام شده و قرار است پردیس علوم و تحقیقات ارومیه را مجددا فعال کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031567

وب گردی

وب گردی