سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی سید حیدر میرفخرالدینی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی سید حیدر میرفخرالدینی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب کرد.

در متن انتصاب وی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده­ی جنابعالی در حوزه آموزش عالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای» منصوب می شوید. امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمداله از آن برخوردارید و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضمن اهتمام در جهت ارتقاء، توسعه ، شکوفایی و تحقق هر چه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امر صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن دفتر در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

با توجه به بازنشستگی رضا زنگنه مطلق معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای طی پیام جداگانه‌ای از زحمات و خدمات ارزنده وی در مدت زمان تصدی این معاونت تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

میرفخرالدینی عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با مرتبه دانشیاری است در کارنامه اجرایی وی، ریاست دانشگاه آزاد یزد، معاون دانشجویی دانشگاه یزد و رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031570

وب گردی

وب گردی