رایزنی برای توزیع سبد کالا در فصل پاییز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از رایزنی برای توزیع سبد کالا میان مددجویان این نهاد در فصل پاییز خبر داد و گفت: دستورات لازم از سوی رئیس جمهور صادر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی بختیاری در مورد توزیع سبد کالای فصل پاییز میان مددجویان کمیته امداد و نیازمندان گفت: مذاکرات لازم در این خصوص انجام شده است و در حال تلاش هستیم تا بتوانیم مرحله بعد سبد کالا را میان مددجویان توزیع کنیم.

وی گفت: رئیس جمهور دستورات لازم برای توزیع سبد کالا را صادر کرده است و در حال کار روی آن هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: پس از اعلام نهایی دولت و تخصیص اعتبارات لازم، سبد کالای فصل پاییز میان مددجویان تحت پوشش و همچنین نیازمندان توزیع خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

بختیاری در مورد افزایش مستمری مددجویان نیز گفت: افزایش ۲۰ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد از شهریور ماه ابلاغ و پرداخت شده است و برای پرداخت مابه التفاوت آن در ماههای اول سال تدابیری اندیشیده شده و در تلاش هستیم تا پس از تخصیص اعتبار ، مابه التفاوت افزایش مستمری ها را نیز پرداخت کنیم.

به گزارش مهر، سبد کالا درماه رمضان بصورت نقدی به حساب بیش از 2 میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد واریز شد که حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو عادی کمیته امداد و ۵۰۰ هزار خانوار مشمول تبصره ۱۴ این نهاد بودند. مبلغ این سبد برای خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان بود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1031604

وب گردی

وب گردی