جراحی‌های مشترک بین پزشکان ایرانی و ایتالیایی انجام می‌شود

نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایران و اتاق همکاری‌های علمی ایران و ایتالیا در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایران و اتاق همکاری‌های علمی ایران و ایتالیا در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی برگزار شد.

این جلسه در راستای فعالیت‌های اتاق همکاری ایران و ایتالیا در سالن شورای دانشگاه برگزار شد. در این جلسه ضمن بیان نقطه‌نظرات طرفین، هماهنگی‌های لازم درباره سفر مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه به ایتالیا انجام و توافق شد در ادامه این بازدید و سفر علمی، جراحی‌های مشترک بین پزشکان ایرانی و ایتالیایی نیز به انجام برسد.

با توجه به اینکه سال ٢٠٢٠، سال علم و تکنولوژی در اروپا محسوب می‌شود، برای همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و مشارکت جمعی در قسمتی از برنامه هم تبادل نظر شد.

همکاری با شرکت‌های خصوصی برای مقابله با تحریم‌ها، همکاری برای اعزام دانشجویان فلوشیپ به ایتالیا و بازدیدهای علمی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات در ایتالیا سایر توافقات انجام شده بود.

در این جلسه رضا قدیرپور جراح مغز و اعصاب در ایتالیا و همکار اتاق ایران-ایتالیا، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه ایران، مهدی مقتدایی معاون بین‌الملل، سید احمد احمدی مدیر روابط عمومی، سید عباس متولیان معاون تحقیقات و حمیدرضا برادران مدیر توسعه همکاری‌های بین‌الملل حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031607

وب گردی

وب گردی