راه‌اندازی بورس مسکن مهر پردیس تا 2 ماه آینده

مدیرعامل شهر جدید پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر تا دو ماه آینده با هدف شفافیت در معاملات مسکن و کوتاه‌شدن دست دلالان در این شهر جدید خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت از راه‌اندازی بورس مسکن مهر برای جلوگیری از سوء استفاده دلالان خبر داد و گفت: در جهت ایجاد یک فضای شفاف بین مالک و خریدار، ارائه اطلاعات واقعی به مالک و همچنین جلوگیری از ایجاد پرونده‌های حقوقی که متاسفانه در شهر جدید پردیس تعداد آنها کم نیست، بحث بورس مسکن مهر را ایجاده کرده‌ایم تا در فرآیند خرید و فروش واحدهای مسکونی با نظارت مجموعه شرکت عمران، مالک به حقوق واقعی خود دست پیدا کند و خریدار نیز واحدی را خریداری کند که اشکالات حقوقی نداشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی از واحدهای مسکونی با حکم مرجع قضایی توقیف شده‌اند و به‌دلیل عدم تعهد و پای‌بندی دلالان سرپایی در خرید و فروش واحدهای مسکونی، شاهد اتفاقاتی و آسیب‌هایی هستیم که توسط دلالان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بورس مسکن با نظارت مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین حضور اتحادیه مسکن پردیس باعث می‌شود که نقل و انتقال واحدهای مسکونی در یک فضای بسیار شفاف انجام شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این بورس را ظرف دو ماه آینده و پس از کسب مجوزهای در شهر جدید پردیس راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031636

وب گردی

وب گردی