اطلاعات بیماران مبتلا به ایدز محرمانه باقی می‌ماند/عرضه خدمات درمانی رایگان به بیماران

 رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ارایه خدمات درمانی رایگان و محرمانگی اطلاعات بیماران مبتلا به اچ آی وی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت درمان بیماران مبتلا به ایدز در لردگان، گفت: در لردگان نیز مانند سایر مناطق کشور مبتلایان به این بیماری همه خدمات را به صورت رایگان، همه جانبه و با فناوری‌های روز دریافت می‌کنند.


وی با بیان اینکه درمان بیماران در لردگان تفاوتی با سایر نقاط کشور که احتمالا ابتلا به موارد اچ‌ای وی دارند نخواهد داشت، افزود: افرادی که رفتار پرخطر داشتند یا به هر دلیلی نزدیکانشان مبتلا بوده اند می‌توانند به مراکز مشاوره رفتاری وزارت بهداشت در استان‌ها مراجعه کرده و با غربالگری‌های اولیه و آزمایشات بعدی ازبیماری خود و حتی درمان آن مطلع شوند.


جهانپور با تاکید بر اینکه نباید نگرانی در خصوص آزمایش‌های مربوط به ایدز و محرمانگی اطلاعات وجود داشته باشد،گفت: حتی در صورت ابتلا به این ویروس در خصوص ارایه خدمات مشاوره و درمانی آن هم افراد بیمار نباید نگرانی داشته باشند.

میزان


انتهای پیام/

کد خبر: 1031660

وب گردی

وب گردی