اپل فروش آیفون با اقساط 24 ماهه را آغاز کرد

اپل به دارندگان Apple Card این امکان را می دهد تا آیفون مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اگرچه در حال حاضر کارت اعتباری اپل در کشور ما در دسترس نیست ، اما بسیاری از کاربران در ایالات متحده آنرا را تهیه کرده اند. اپل کارت با طراحی و مزایای خود موفق شده است توجه ها را به خود جلب کند. به تازگی تیم کوک خبرهای خوبی را برای کسانی که این کارت را دریافت کرده اند اعلام کرده است.

تیم کوک پس از اعلام گزارش های مالی سه ماهه چهارم سال 2019 اظهار داشت که خرید آیفون با اقساط 24 ماهه امکان پذیر است.

به لطف اپل کارت فروش آیفون با اقساط 24 ماهه شروع می شود!

مشتریانی که یک آیفون را با اپل کارت خریداری می کنند ، می توانند به مدت 24 ماه اقساط خود را پرداخت کنند و در ازاء پرداخت هیچ گونه بهره ای نخواهند داشت. علاوه بر این ، یکی از مزایای قابل توجه کارت اعتباری اپل پرداخت سود سه درصدی به استفاده کنندگان آن است.

این غول فناوری کاربران را از وابستگی به اپراتورهای GSM نجات خواهد داد. در ایالات متحده ، کاربرانی که نمی خواهند مدل های آیفون را پیش خرید کنند ، ترجیح می دهند از اپراتورهایی مانند AT&T و T-Mobile استفاده کنند ولی با این روش می توانند مستقیما از اپل گوشی خود را خریداری کنند.

تاکنون تاریخی مشخصی برای افرادی که می خواهند از این مزایا بهره مند شوند و با استفاده از کارت اعتباری اپل، آیفون خریداری کنند، اعلام نشده است. با این حال ، انتظارات این است که این مزایا قبل از تعطیلات آخر سال به کاربران ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031671

وب گردی

وب گردی