اتمام عملیات موزه آرایی خانه اخوان ثالث تا پایان سال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات موزه آرایی خانه اخوان ثالث تا پایان سال به اتمام می رسد، گفت: موزه آرایی خانه شهید تندگویان باید با همکاری خانواده این شهید انجام شود که تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا آقایی در خصوص اقدامات سه ماه گذشته شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: مطالعات مربوط به خانه اخوان ثالث به پایان رسیده و در فاز اجرا، مرمت و احیای این خانه هستیم. همچنین مرمت و اجرای عملیات ساختمانی خانه شهید تندگویان به طور کامل به اتمام رسیده است و بحث موزه آرایی آن را داریم که در حال پیگیری است.

وی افزود: عملیات موزه آرایی خانه اخوان ثالث تا پایان امسال کامل می شود. همچنین، موزه آرایی خانه شهید تندگویان باید با همکاری خانواده این شهید انجام شود که تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: مطالعات راسته صنایع دستی در خیابان استاد نجات الهی و راسته کتاب انجام شده و پس از تایید کمیته های معابر و ترافیک عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

آقایی با اشاره به اینکه در پروژه‌های راسته صنایع دستی و راسته کتاب، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی مجری نیست، افزود: شرکت توسعه در این پروژه‌ها تسهیل گر است و در واقع خود مردم تغییرات متناسب با این طرحها را ایجاد می کنند و در شکل‌گیری آن نقش دارند.

وی گفت: این پروژه‌ها زودبازده و کم هزینه هستند. اگر مردم در آنها مشارکت داشته باشند، رونق خوبی در این راستهها به وجود می آید و در شرایط کنونی کشور که باید به سمت صادرات غیرنفتی پیش برویم شرایط خوبی پیش می آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031723

وب گردی

وب گردی