تمرکز تئاتر در تهران فرصت را از جوانان استان‌ها گرفته است

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: تمرکز تئاتر در تهران سبب شده است فضای اندکی در اختیار گروه های جوان و توانمند نمایشی در شهرستان ها قرار بگیرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نخستین روز از جشنواره تئاتر استان تهران درحالی برگزار شد که تماشاگران بسیاری در اجراهای نخست حضور داشتند و مدیران و مسئولان استانی و کشوری نیز از آثار به نمایش درآمده در این دور از جشنواره دیدن کردند.

بنا بر این گزارش، حمید نیلی مدیر کل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در دبیرخانه جشنواره بیست و چهارم از چگونگی روند اجرای برنامه‌ها توسط ستاد جشنواره بازدید کرد و در این باره گفت: تمرکز تئاتر در تهران سبب شده است فضای اندکی در اختیار گروه‌های جوان و توانمند نمایشی در شهرستان‌ها قرار بگیرد اما جشنواره تئاتر استان تهران فرصتی است برای اساتید و گروه‌های جوان در شهرستان‌های تهران تا کار خود را ارائه دهند.

او همچنین پویایی تئاتر در شهرستان‌ها تهران را دلیلی بر الزام برگزاری هرچه گسترده‌تر جشنواره تئاتر استان تهران دانست تا فضایی بیشتری برای حضوری گروه‌ها فراهم آید.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران از ۹ تا ۱۲ در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود و در آن گروه‌های نمایشی شهرستان‌های تهران با اجرای آثار خود با هم به رقابت می‌پردارند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031736

وب گردی

وب گردی