۱۳ آبان نماد نفی سلطه و تأکید بر استقلال ملت ایران است

انجمن اسلامی دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای کرمانشاه در بیانیه‌ای اعلام کرد یوم‌الله 13 آبان، روز مبارزه همیشگی با جرثومه فساد آمریکای شیطان‌صفت است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای کرمانشاه درباره روز مبارزه با استکبارستیزی و 13 آبان بیاینه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران، ارزش‌های گسترده و ماندگاری را رقم زده و در میان نسل‌های آتی و همچنین سایر ملت‌های آزاده جهان چنان شور و شعوری آفریده که به آنها قدرت خودباوری و عدالت‌خواهی می‌دهد تا مرعوب همیشه پوشالی قدرت‌های استکباری نباشد و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا، مبارزه‌ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند. یوم‌الله 13 آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران بوده که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ‌سازی‌ است.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: در چنین روزی معمار بزرگ انقلاب را به خاطر فریاد آزادی‌خواهی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید کنند؛ غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب، کاخ‌های پوشالی استبدادشان را با قدرت ایمان، وحدت و قیام فرزندان برومند خود فرو ریخت. 13 آبان در روزشمار انقلاب اسلامی؛ نه یک روز بلکه خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است؛ روزی که با نثار خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو ماندگار شد.

دانشجویان پیرو خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبار‌ستیز و ضد استعماری امام (ره)، لانه فساد جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آوردند. این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که امام راحل‌مان آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

پرچم خونین سه‌رنگ ایران که برای این به اهتزاز انقلاب درآمد و ملت بزرگ ایران به تبعیت از عالم خود و پیر طریقت، به‌وسیله دین، فرهنگ و جهاد عاشورایی، عظمت و عزت خود را چون چشمه‌ای مثال زدنی در برابر استکبار جهانی جاری کردند. نتیجه این عزت برپاکردن ستون‌های اعتقادی در برابر ترفندهای دشمن است که بر تارک تاریخ نقش بسته و همواره شعار پرمغز «سیاست ما عین دیانت ماست» را جلوتر از قبل نشان می‌دهد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یوم‌الله 13 آبان روز مبارزه همیشگی با جرثومه فساد آمریکای شیطان‌صفت است. به گواهی تاریخ از زمان پیروزی تاکنون از هیچ جنایت و ستیزه‌گری جز در مسیر رشد تعالیم این نظام بازنمانده است و این همان شاهدان تاریخ هستند که نظام سلطه شیطانی را در لحن و کلام آشکار می‌کنند. رئیس جمهور وقت آمریکا با بی‌شرمی تمام، ملت بزرگ ایران را مورد کلمات توهین آمیز قرار داده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مردم آگاه و شاگردان این مکتب دیر، زمانی نخواهد کشید که به تبعیت از کلام‌الله و فرهنگ اصیل اسلامی، ضربه‌ای آنچنان مرگبار به دشمنان این آب و خاک به‌ویژه آمریکا خواهند زد که تاریخ هرگز به خودش نخواهد دید. اینک در آستانه فرا رسیدن 13 آبان‌ماه هستیم؛ روز جهاد ملی دانشجویان. دانش‌آموزان‌ با تمسک به ارواح طیبه شهدای دانشجوی مسیر خط امام (ره)؛ با دانشگاهای دیگر هم‌زمان و هم‌آهنگ با همدیگر، سیل راهپیمایی استکبارستیزی را سرلوحه برنامه خود قرار داده و با رهنمودهای رهبر و حمایت‌های ایشان در این راه، تدابیری از طرف دولت در برابر هرگونه تحریم و تهدید دشمنان ابراز می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031765

وب گردی

وب گردی