گردهمایی فعالان زیست‌بوم فناوری حوزه آب برگزار می‌شود

گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها ۹ و ۱۰ آذر ماه سال جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز،به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالان حوزه آب گرد هم جمع می‌شوند. گردهمایی فناورانه که در آن سازمان‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، صنایع و استارتاپ‌های حوزه آب حضور دارند.این محفل فناورانه به همت ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا است.

هدف از آن نیز استفاده از ظرفیت‌های علمی و توانمندی متخصصان برای حل مشکلات این حوزه است تا فعالان این زیست بوم در تعامل بیشتر با یکدیگر قرار گیرند. این ستاد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب‌دهنده آبان بازیگران زیست بوم فناوری در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست را دور هم جمع می‌کند تا در قالب برگزاری این گردهمایی فناورانه گام‌هایی برای رفع چالش‌ها برداشته شود‌.

علاوه بر این صنایع نیازهای خود را با برگزاری پنل‌های تخصصی ارائه می‌دهند تا با دستاودهای شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها برای رفع آن اقدام شود. همچنین این رویداد فرصتی برای معرفی دستاوردها و توانمندی‌های دانش بنیان‌ها فراهم می‌کند تا با برگزاری نمایشگاهی آنها را ارائه و در معرض دید صنایع مرتبط قرار دهند.

ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری شرکت‌های دانش بنیان، امضای قراردادهای تجاری سازی محصولات دانش بنیان، کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی میان فناوران، مسئولان و سرمایه گذاران، آشنایی فعالان وابسته با دستاوردهای نوین و برپایی نمایشگاه برای ارائه محصولات و خدمات شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها از محورهای این رویداد است.

"گردهمایی فناورانه سازمان ها، صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ‌ها" ۹ و ۱۰ آذر ماه سال جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031817

وب گردی

وب گردی