برخی افراد به دنبال پرورش گفتمان سازش در برابر غرب هستند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: برخی افراد به دنبال پرورش گفتمان سازش در برابر غرب و تسلیم شدن در برابر خزانه‌داری آمریکا هستند که مسئول مستقیم تحریم‌ها علیه ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمزه دستیار در نشست خبری همایش بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که بعد از ظهر امروز شنبه یازدهم آبان‌ماه 98 در دفتر این اتحادیه برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه بعد از گذشت ۲۰ سال از عمر خود همچنان استقلال فرهنگی، فکری، عملکردی و سیاسی خود را حفظ کرده است. در سالروز ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همایش ۲۰ سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل، از تمام افراد در حوزه‌های مختلف دعوت کرده‌ایم و بیش از ۳۰۰ یا ۴۰۰ دعوت‌نامه را به افراد مختلف جهت حضور در این همایش ارسال کرده‌ایم. افرادی اعتقاد به جوانگرایی دارند؛ البته به این به‌معنای پیرزدایی نیست؛ بلکه افرادی علیرغم تجربه و سن زیاد، به استفاده از طرفیت جوانان اعتفاد دارند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در این اتحادیه و همایش به دنبال سهم‌خواهی سیاسی یا پرورش ابرپدیده آقازادگی نیستیم و تنها سن، ملاک دعوت افراد برای سخنرانی در این همایش نیست.

وی اضافه کرد: ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم جمهوری اسلامی است. جوانان میدان‌دار انقلاب و خلق روز ۱۳ آبان هستند. در سال‌های ۵۷ و ۵۸ جوانان و دانشجویان بودند که مبارزه با استکبار را آغاز کردند.

دستیار عنوان کرد: برخی افراد در داخل کشور، جنبش «ما نمی‌توانیم» را به راه انداختند تا منافع خود را تأمین کرده و در راستای گفتمان غربی حرکت کنند؛ اما اتحادیه مستقل قصد دارد با جوانگرایی، به این دوقطبی‌ها پایان دهد.

این فعال دانشجویی بیان کرد: برخی افراد به دنبال پرورش گفتمان سازش در برابر غرب و تسلیم شدن در برابر خزانه‌داری آمریکا هستند که مسئول مستقیم تحریم‌ها علیه ایران است. در برابر این افراد باید گفتمان مقاومت و تکیه بر طرفیت‌های داخلی و جوانان رشد پیدا کند.

وی در پایان گفت: در همایش ۲۰ سالگی اتحادیه، از تندیس ۲۰ سالگی اتحادیه نیز رونمایی خواهد شد. ادوار اتحادیه در این همایش، کارنامه و رویکرد اتحادیه در سال‌های اخیر را تشریح خواهند کرد. کتابچه‌ای شامل فعالیت اتحادیه در تبیین مواضع، سخنرانی در محضر رهبری و اساسنامه نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031828

وب گردی

وب گردی