مسئولان برای حفظ محیطی آرام و علمی در دانشگاه هوشیارتر عمل کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: مسئولان کشوری و دانشگاهی در راستای ایجاد فضای آرام و علمی در دانشگاه، باید هوشیارانه‌تر عمل کنند.

حامد اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تجمعات اخیر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: عده‌ای بدون مقدمه می‌آیند و تجمع می‌کنند که چرا فلان حیاط دانشگاه را تفکیک جنسیتی کرده‌اید؟ افراد منفعت‌طلب و سوء‌استفاده‌گر یک جمعیت کوچک 60-70 نفره را مدیریت می‌کنند، عکس می‌گیرند و موج رسانه‌ای به راه می‌اندازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بیان کرد: بسیج دانشجویی به‌عنوان یک مجموعه فراحزبی بارها و بارها از روی دلسوزی و به دور از فضاهای غوغاسالارانه به مسئولان دانشگاه یادآوری کرده که امسال سال مهمی است. در چنین شرایطی ممکن است افرادی بخواهند فضا را به نفع منافع شخصی خود متشنج کنند. در آن روزها بنا به شرایط وقت مسئولان محترم پاسخی که می‌دادند بالاتفاق این بود: «درهای دفاتر ما به روی دانشجو باز است! چه خوب است که بدون ایجاد جو رسانه‌ای دانشگاه به دنبال حل مشکلات هستید.»

وی با بیان اینکه باید نکته‌ای را به تمامی مسئولان دانشگاه گوشزد کرد، گفت: بسیج دانشجویی وام دار هیچ یک از مسئولان نبوده و نخواهد بود. همانطور که روزی بنا بر شرایط تصمیم گرفتیم که بدون اطلاع رسانی مشکلات و به دور از فضای رسانه‌ای دور یک میز برای حل مشکلات بنشینیم. اگر ببینیم شرایط بر خلاف فضای مطلوب دانشگاهی است، قطعا برای رسانه‌ای کردن و محکوم کردن مسئولان به واسطه کم کاریشان از هیچ احدی باکی نخواهیم داشت.

اکبری عنوان کرد: مسئولان دانشگاه باید کمی با آگاهی و هوشیاری بیشتر عمل کنند و بدانند بسیج دانشجویی همیشه در صحنه است. اگر به واسطه کم کاری و کوتاهی برخی افراد در دانشگاه ناآرامی اتفاق بیفتد، بسیج نه تنها در کنار مسئولان دانشگاهی نخواهد ماند؛ بلکه در تقابل با آنها قرار خواهد گرفت.

این فعال دانشجویی ادامه داد: مسئولان دانشگاه به خوبی آگاه هستند که تاکنون بسیج دانشجویی موضع‌گیری نابحق و باطلی نداشته است؛ اما از طرفداری حق دریغ نکرده است. به‌همین منظور محترمانه خواهشمندیم اگر به دنبال ایجاد فضای آرام و علمی در دانشگاه هستند کمی هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی سال‌ها است در این دولت، شعارهای بی‌عمل رئیس جمهور را شنیده‌ است، اینکه از دهان این آقایان جمله شعاری «در دفتر ما به روی دانشجو همیشه باز است!» را بارها و بارها بشنویم، چیز جدید و عجیبی نیست.

اکبری در پایان بیان کرد: امیدواریم روزی برسد که واقعا حصاری برای حضور دانشجو در دفتر مسئولان دانشگاه وجود نداشته باشد، بسیج دانشجویی به نمایندگی از جمعیت دانشجویان بسیجی مکررا اعلام می‌کند مسئولان هوشیارتر از پیش به دانشگاه توجه کنند؛ در صورت بروز کوچکترین مشکلی بسیج دانشجویی و تشکل‌های انقلابی آرام نخواهند نشست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031837

وب گردی

وب گردی