همسایه از خودراضی باعث مرگ بیمار قلبی شد

رئیس مرکز اورژانس تهران درباره خبر منتشر شده در شبکه‌های مجازی که حکایت از فوت یکی از شهروندان به دلیل پنچر کردن چرخ‌های آمبولانس توسط یکی از همسایه ها دارد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران درباره خبر منتشر شده در شبکه‌های مجازی که حکایت از فوت یکی از شهروندان به دلیل پنچر شدن چرخ‌های آمبولانس دارد گفت: اواخر مهرماه گزارشی در خصوص حمله قلبی یکی از شهروندان به سازمان اورژانس اعلام شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه تکنسین‌های اورژانس برای کمک به بیمار و انتقال وی به بیمارستان به محل اعزام می‌شوند که لحظاتی بعد فردی در تماس با پرسنل اورژانس درخواست جابه‌جایی آمبولانس را می‌دهد، از آنجا که تکنسین‌های اورژانس درحال احیای بیمار بودند از فرد درخواست کننده تقاضا می‌کنند که کمی صبر و تأمل به خرج دهد.

صابریان گفت: متاسفانه همسایه بیمار با یک قمه به آمبولانس حمله‌ور شده و لاستیک‌های خودرو را پنچر می‌کند؛ وقتی پرسنل اورژانس درجریان این ماجرا قرار می‌گیرند برای بار دوم درخواست آمبولانس می‌کنند که متاسفانه با رسیدن آمبولانس دوم و علی‌رغم تلاش تکنسین‌ها بیمار جان خود را از دست می‌دهد.

صابریان ادامه داد: از آنجا که این حادثه در مرگ بیمار موثر بوده است و خساراتی به آمبولانس وارد شده، اورژانس از این فرد شکایت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031934

وب گردی

وب گردی