۵ شرور منطقه دولت‌خواه  بازداشت شدند

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو از بازداشت پنج نفر از اوباشی خبر داد که شب گذشته اقدام به تخریب تعدادی خودرو در منطقه دولت‌خواه کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد حسین هاشمی با اعلام خبر بازداشت پنج شرور در جنوب غرب تهران گفت: شب گذشته در پی تماس های مکرر شهروندان منطقه دولت‌خواه با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور و عربده‌کشی تعدادی اوباش در منطقه مذکور و تخریب تعدادی خودرو توسط این افراد، عوامل گشتی کلانتری ۱۵۲خانی‌آبادنو به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۲خانی‌ آبادنو افزود: مأموران انتظامی با حضور در محل حادثه، موفق به بازداشت پنج شرور شدند؛ متهمان بازداشت شده عموماً افراد کم سن و سال (بین ۱۸ تا ۲۱) بودند که با استفاده از قمه، چوب و چکش اقدام به شکستن شیشه‌ و تخریب در خودروها می‌کردند.

وی گفت: در بررسی دقیق‌تر مشخص شد ابتدا دو نفر در محل حادثه بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده‌اند که درگیری خاتمه یافته اما یکی از طرفین درگیری، به قصد انتقام‌جویی با اوباش مذکور مجدداً در محل حاضر شده بودند.

این مقام انتظامی گفت: اوباش اجیر شده، با توجه به ترک محل نزاع توسط شخص اول درگیری، اقدام به تخریب خودروهای پارک شده کرده بودند و به ۹ خودرو از ناحیه، شیشه، در و آینه بغل آسیب زده بودند.

هاشمی گفت: در جریان این حادثه، 7 نفر از شهروندان منطقه دولت‌خواه توسط این اوباش مورد اصابت چاقو و قمه قرار گرفتند که دو نفر از آنها به واسطه شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو، تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031947

وب گردی

وب گردی