امضای تفاهم‌نامه پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان از سوی بانک اقتصاد نوین

با امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و بانک اقتصاد نوین، این بانک متعهد شد تا پایان سال‌جاری مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تفاهم‌نامه پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد، میان سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین به امضا رسید.

رئیس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی، ضمن تقدیر از عملکرد شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد، گفت: بانک اقتصاد نوین در قالب تبصره ۱۶ همکاری خوبی با کمیته امداد در ارائه وام اشتغال به جامعه هدف این نهاد داشته و سال گذشته ۸,۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال مددجویان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه سهم بانک اقتصاد نوین برای ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود، افزود: این تسهیلات به ۴۳۲ طرح اشتغال مددجویان اختصاص یافت و از این طریق، ۹۱ خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.

بختیاری تاکید کرد: سهم بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اشتغال در سال جاری ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که امیدواریم این رقم به طور کامل به مددجویان کمیته امداد اختصاص یابد.

رئیس کمیته امداد از ایجاد حدود ۶۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در هفت ماهه سال جاری خبر دادو گفت: به همین منظور تاکنون ۱۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به جامعه هدف پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد خوش حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها هستند گفت: به دلیل نظارت قوی بر طرح‌های اشتغال، با اطمینان بالا می‌توانیم ادعا کنیم که تسهیلات پرداختی در محل مورد نظر هزینه می‌شود.

علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه معوقات مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد است، گفت: این رقم پایین‌تر از حد معمول تعریف شده در نظام بانکداری جهانی و ملی است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین خودکفا شدن مددجویان بر اثر تسهیلات پرداختی بانک اقتصاد نوین را باعث افتخار برای تمامی کارکنان این بانک دانست و افزود: بانک اقتصاد نوین تاکید زیادی بر حمایت از ایجاد اشتغال به ویژه برای محرومان دارد و پرداخت وام به آنان را موجب برکت امور بانک می‌داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031979

وب گردی

وب گردی