کشف ۲۹۰ کیلو تریاک در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۲ قاچاقچی، گفت: از خودرو متهمان ۲۹۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر، با همکاری همدستش مقادیری تریاک از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند با ۲ دستگاه پژو به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهمان با گذشتن از استان یزد قصد دارند، مواد افیونی را به تهران منتقل کنند، افزود: در پایش های اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بخشنده اعلام کرد: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی یزد - تهران اعزام شدند.

وی افزود: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند، هر ۲ خودرو متهمان را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و دستور توقف خودروها را صادر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده های هر ۲ خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند، گفت: ماموران اعزامی در ابتدا سه تیر هوایی شلیک ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه می دادند که در نهایت با شلیک ۱۲ تیر به لاستیک های خودروها ، هر دو خودرو متوقف و راننده آنها نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031983

وب گردی

وب گردی