دشمنی آمریکا با ایران ثابت شده است/ ۱۳ آبان بیانگر همبستگی ملت ما است

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی چهار رویدادی که از سال‌ ۴۳ تا ۹۷ در ایران رخ داده، دارای حلقه مشترک بوده و مهم‌ترین آن دشمنی آمریکا با مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن حاجی میرزایی در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان که صبح امروز دوشنبه 13 آبان‌ماه 98 در دبیرستان دخترانه دوره اول علی‌اکبر داور برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان در فرهنگ ما روز بزرگی است، مناسبت‌های متعددی در این روز اتفاق افتاده است. سال گذشته در ۱۳‌ آبان شدید‌ترین تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ایران اعلام شد، آن‌طور که خود آمریکایی تعبیر کردند، هدف از این تحریم‌ها افزایش فشار بر مردم جامعه، ناتوان کردن ملت ما، برهم زدن معیشت جامعه و نابود کردن اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته ملت ایران با مقاومت ملی و جدیت و اهتمام تمام مسئولان روزهای سخت را پشت سر گذاشت و با عزت و افتخار می‌تواند بگوید تحریم‌ها را شکست داده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی چهار رویدادی که از سال‌ ۴۳ تا ۹۷ در ایران رخ داده، دارای حلقه مشترک بوده که مهم‌ترین آن دشمنی آمریکا با مردم ایران است.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: وجه مشترک میان این چهار رویداد ظهور فرهنگ استکبارستیزی و نفی سلطه‌گری است. بصیرت انقلابی ملت ما در چنین شرایطی آشکار شد. چهار رویداد آمریکا شکست خورد، انقلاب‌ پیروز شد و نفوذ آمریکا در کشور پایان یافت. در تحریم ایران نیز آمریکا ناکام است و شکست خواهد خورد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: ۱۳ آبان در این چهار رویداد بیانگر همبستگی ملت ماست، دانش‌آموزان باید امروز را به عنوان یک روز بزرگ گرامی بدارند تا آگاهانه در آینده خود بدرخشند‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032001

وب گردی

وب گردی