مبارزه با استکبارستیزی در امتداد قیام مظلومانه عاشوراست

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد تا نبرد پایانی با قابیلیان و حاکمیت مستضعفان، استوار خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران به مناسبت ۱۳ آبان روز استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان در کتاب قطور افتخارات و فتوحات ملت ایران، برگ زرینی است که در دنیای امروز با تلألو و تشعشع آن، ملت‌های آزاده و حق‌طلب عالم را به ایستادگی در برابر شیطان بزرگ و استعمارگر بشریت، آمریکای خون‌آشام دعوت می‌کند. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد فرسایش قدرت و فروپاشی هژمونی آمریکای استثمارگر به‌ویژه در منطقه سوق‌الجیشی خاورمیانه بوده‌ایم که ثمره این انقلاب شکوهمند، شکست داعش، به عنوان تروریسم دست‌ساخته‌ای است که به گفته رئیس جمهور فعلی آمریکا، مخلوق رئیس جمهور قبلی همین کشور است.

اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بیان کردند: کیست که نداند نابودی این جریان تکفیری تولیدشده دست استکبار نیز یکی از بزرگترین فتح‌الفتوح‌های ملت‌های آزاده به‌ویژه ملت بزرگ و آزاده ایران است و البته خدمتی بزرگ به اسلام ناب محمدی به شمار می‌رود که اجر این مجاهدت، نفوذ بیش از پیش انقلاب اسلامی در قلوب ملت‌هاست. پرواضح است که آمریکا با تحریم ملت ایران درصدد جبران شکست‌هایش است تا با خیال باطل خویش جهانیان را مقهور و مرعوب هیبت و عظمت پوشالی خویش سازد و اینگونه القا کند که هر کس با ما در افتد، ورافتد؛ اما به یاری خداوند متعال و مقاومت آزادی‌خواهان شاهد زوال و و پوچی روزبه‌روز این قدرت هستیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پهباد فوق پیشرفته‌اش توسط همین کشور تحریم شده در آسمان خلیج فارس تکه تکه می‌شود و بزرگترین پالایشگاه نفتی هم‌پیمانش توسط گوشه‌ای از جریان مقاومت، انصارالله یمن منهدم می‌شود. امروز چهره پهلوان‌پنبه بودن آمریکا حتی برای گاوهای نُه‌من‌شیرده‌اش و اجامر و اذنابش رو شده و بر جهانیان آشکار شده است که تجهیزات و تمهیدات شیطان بزرگ، تاب و توان مقاومت مظلومانه؛ اما فاتحانه یمنی‌ها را هم ندارد.

بسیج اساتید دانشگه‌های تهران در بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان عنوان کردند: آمریکا برای تقابل با ملت آزاده ایران دوگانه‌ای از پذیرش عزت یا ذلت و تسلیم را ترسیم کرده است؛ اما ملت رشید ایران در این بزنگاه و کارزار بزرگ می‌دانند که یا باید از همه عظمت و شوکت گذشته اهورایی-عاشورایی خویش بگذرند و تسلیم یانکی‌های آمریکا شوند یا برای لقمه نانی، شرف‌فروشی نکنند و سلحشورانه و رادمردانه ایستادگی کنند؛ اگرچه همه می‌دانیم سبقه ایرانیان در قرن‌های متمادی بیانگر روحیه ایستادگی و استقامت در برابر فرعونیت، انانیت و رذالت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در واقع ۱۳ آبان برای ملتی که دارای بینش بی‌بدیلی به نام «بصیرت تاریخی» در مبارزه با استعمار کهنه و نو بوده؛ عدم اعتماد به دشمن غداری است که بدیهی‌ترین قوانین نظام بین‌الملل را لگدمال می‌کند و در برابر «توانستن» و «دانستن» یک ملت، یا دست به ترور دانشمندانش می‌زند یا اقدام به حبس سلیمانی‌ها می‌کند که البته ملت ما با پشتوانه توحیدی و الهی، ان‌شاءالله از همه تهدیدها و تحریم‌ها عبور خواهد کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: استادان دانشگاه‌های پایتخت ضمن محکومیت اقدامات مستکبرانه دولت زورگو و چپاول‌گر آمریکا با امامان انقلاب و با شهیدان عهد می بندیم ردای به خون آغشته شهیدان را تا همیشه تاریخ همچون پرچمی بر تارک قلب‌مان برافراشته نگه خواهیم داشت و تا نبرد پایانی با قابیلیان و حاکمیت مستضعفان بر این عقیده که همانا نبرد همه حق با همه باطل که در امتداد قیام مظللومانه و فاتحانه عاشوراست، استوار خواهیم ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032006

وب گردی

وب گردی