8 محصول فناورانه واحد یادگارامام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ارائه می‌‌‌‌‌شود

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام از ارائه 8 محصول این واحد دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.

رامین محمد علی طهرانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در جشنواره فرهیختگان و هفته پژوهش گفت: اطلاع رسانی در خصوص جشنواره فرهیختگان، به اعضای هیات علمی انجام شد و لیست افرادی که مستندات خوبی داشتند را تکمیل و به جشنواره ارسال کردیم تا تیم داوری نتایج را به ما اعلام کند. در واقع برترین تولیدات علمی را در هر بخش همراه با سوابق و مستندات به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

طهرانی اضافه کرد: اطلاع رسانی‌ها به موقع انجام و تمام توانمندی‌های حوزه‌ها از آزمایشگاه‌ها، مراکز رشد، واحدهای فن آور، ارتباط با صنعت و کتابخانه‌ها جمع آوری و به تیم داوری جشنواره فرهیختگان ارسال شد.

او درباره هفته پژوهش گفت: برای هفته پژوهش نیز قبل از این که سازمان مرکزی بخشنامه ای را ارسال کند، مکاتبات لازم را با دانشکده‌ها شده تا اعضای هیات علمی، اطلاعات پژوهشی خود را از آبان ماه سال گذشته، جمع آوری کنند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) تصریح کرد: به محض ابلاغ بخشنامه سازمان در این خصوص، اطلاعات پژوهشی اعضای هیات علمی در فرم‌های مربوطه وارد و برای داوری، بررسی و اعلام نظر به معاونت پژوهشی واحد ارسال می‌شود.

او درباره نمایشگاه هفته پژوهش خاطرنشان کرد: 8 محصول در نمایشگاه هفته پژوهش که در نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود ارائه خواهیم کرد که این 8 محصول از شرکت‌های دانش بنیان، مراکز رشد و آزمایشگاه‌های واحد است. این محصولات در حال حاضر جمع آوری و آماده ارائه به نمایشگاه است.

طهرانی از نام محصولات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) جهت شرکت در نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه نیز صحبت به میان آورد و گفت: منبع تغذیه سوییچینگ با جریان خروجی ثابت جهت مصارف ال ای دی روشنایی، ماژول های led جهت جایگزینی لامپ های fpl قدیمی، پوسته های کامپوزیتی الیافی و الکترود ارت عمیق کوبشی یکپارچه از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه خواهد بود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در پایان گفت: اسپری خود تمیز شونده برای استفاده در سطوح مختلف اجسام، دستگاه تهیه نانو پودر با تولید پیوسته و مستمر، ظروف سرامیکی به روش نقاشی زیر لعاب و داکت اسپلیت از دیگر محصولات واحد یادگار امام (ره) جهت ارائه به نمایشگاه هفته پژوهش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032021

وب گردی

وب گردی