به‌روزرسانی استراتژیک تسلا برای کاهش تصادفات جاده‌ای

شرکت تسلا با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای، به‌روزرسانی مهمی انجام داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اتومبیل خودران تسلا، یکی از معروف ترین پروژه های این تیم، با به‌روزرسانی جدید ایمن‌تر شد. رانندگانی که در مورد امنیت ماشین بدون راننده نگران بودند، پس از این راحت‌تر خواهند بود.

Tesla Autopilot برای ایمنی ماشین بدون راننده به‌روزرسانی شد

تسلا، پیشگام در تولید اتومبیل بدون راننده، از نرم افزار Navigate on Autopilot برای کاهش نرخ تصادف استفاده می کند. این نرم افزار دستگاه های الکترونیکی تسلا را از خطرات عمده محافظت می کند.

سازنده اتومبیل های بدون راننده که برای شناسایی جاده، پروژه Autopilot را راه‌اندازی کرده است، می خواهد در اتومبیل های الکتریکی با تشخیص موانع جاده، آنها را روی صفحه نمایش نمایش دهد.

این نرم افزار به منظور جلوگیری از برخورد به موانع، توصیه های مختلفی را برای تغییر لاین ارائه می دهد و به شما در جلوگیری از خطرات احتمالی به وجود آمده توسط یک سایت ساختمانی در حال ساخت کمک می کند.

کسانی که این ویژگی جدید Autopilot را برای اولین بار تست کرده‌اند، اعلام کردند که این سیستم همیشه موانع را شناسایی نمی کند. علاوه بر این، برخی از کاربران که به برنامه تغییر لاین Autopilot اعتماد ندارند، یک مشکل مهم را اعلام کرده اند.

رانندگانی که Autopilot را برای اولین بار امتحان کرده اند ، گفتند نرم افزار برای دور نگه داشتن اتومبیل از موانع، راننده را گاه به یک محل ساخت و ساز یا یک ترافیک روان منتقل کند.

تسلا که همیشه به رانندگان در مورد هوشیار بودن در جاده هشدار می دهد، همان هشدار را دوباره تکرار کرد. مدیران شرکت اعلام کردند هیچ نرم افزاری نمی تواند جای دقت راننده را بگیرد.

پروژه ماشین بدون راننده گامی بسیار مهم برای تسلا است. تسلا که می خواهد در آینده فناوری رانندگی کاملاً اتوماتیک را پیاده‌سازی کند، باید در برابر خطرات احتمالی که ممکن است برای راننده و اتومبیل در جاده اتفاق بیفتد اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032027

وب گردی

وب گردی