گردهمایی معاونان و مدیران واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

نخستین گردهمایی معاونان و مدیران ستادی، روسا و معاونان دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، نخستین گردهمایی معاونان و مدیران ستادی، رؤسا و معاونان دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی واحد علوم و تحقیقات با هدف اعلام برنامه‌ها، سیاست‌ها و گزارش عملکرد بخش‌های مختلف و همچنین ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات رؤسا و مدیران گروه های دانشکده‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست صمیمانه رضا مسعودی رئیس واحد علوم و تحقیقات‌ گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای واحد علوم و تحقیقات، این واحد با مدیریت، درایت و همکاری مسئولان و استادان آن می تواند به به مجموعه‌ای شاخص در سطح کشور تبدیل شود.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول یکسال اخیر نظیر احیاء شبکه کشوری علوم و تحقیقات، ایجاد مرکز رشد و نوآوری، فعالیت هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی پرداخت.

در این جلسه سودابه سلیمانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، سعید رشیدی معاون فرهنگی و دانشجویی، سعید بازگیر معاون پژوهش و فناوری، محسن حاتم معاون توسعه و مدیریت منابع و نیز مدیران ستادی حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032037

وب گردی

وب گردی