برخی افراد و جریان‌ها به‌عمد نمی‌خواهند اسناد لانه جاسوسی رسانه‌ای شود

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: برخی افراد و جریان‌ها در کشور به‌عمد نمی‌خواهند اسناد لانه جاسوسی رسانه‌ای شده و مردم و دانشجویان با آن آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی زارعی در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان و رونمایی از مسابقه طرح نگاره‌های درسی از کتب با موضوع فروپاشی آمریکا و اسناد لانه جاسوسی که عصر امروز 13 آبان‌ماه 98 در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان باید توسط آحاد جامعه زنده نگه داشته شود.

وی از برگزاری مسابقه طرح نگاره‌های درسی خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف بررسی و معرفی کتاب‌هایی با موضوع آمریکا و اسناد لانه جاسوسی آمریکا است.

این استاد دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: باید دید این مسابقه چه دستاورد و رهاوردی با محورهای سه کتاب معرفی شده در پی دارد.

وی بیان کرد: بررسی ۶۰ یا ۷۰ جلد کتاب که در مورد لانه جاسوسی آمریکا است، کار ساده‌ای نیست؛ اما زمان آن رسیده این اسناد به کتاب‌های درسی وارد شوند.

زارعی با بیان اینکه نظام اسلامی مظلوم اما مقتدر است، گفت: برخی افراد و جریان‌ها در کشور به‌عمد نمی‌خواهند که اسناد لانه جاسوسی رسانه‌ای شود و مردم و دانشجویان با آن آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: دشمنی آمریکا در مرحله اول با ایران است و در مرحله بعدی با انقلاب اسلامی مشکل دارد؛ زیرا ایران بیش از ۵۰درصد ذخایر انرژی جهان را دارد و می‌توانست گاو شیرده خوبی باشد.

وی افزود: از استادان خواهش می کنیم از این به بعد کتاب‌هایی که درباره لانه جاسوسی است را بیشتر مورد مطالعه و تحلیل قرار دهند تا زمینه برای ورود این مفاهیم به کتب درسی فراهم شود.

این خبر ادامه دارد.

کد خبر: 1032082

وب گردی

وب گردی