پیام تبریک جوانمرد به مناسبت مقام سومی تیم بسکتبال سه نفره بانوان

بعد از کسب مقام سومی جهان توسط تیم بسکتبال سه نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی چین، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی با صدور پیامی کسب این عنوان ارزشمند را به خانواده های بزرگ دانشگاه آزاداسلامی و بسکتبال تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاداسلامی گفت: کسب این عنوان جهانی که برای نخستین بار در این رشته صورت می گیرد، باعث خوشحالی و مباهات خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

در ادامه پیام تبریک مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد آمده است: اعضای تیم بانوان بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات با شایستگی مقابل حریفان خود قد برافراشتند و در نهایت نیز روی سکو حضور پیدا کردند. قطعا این درخشش بسیار ارزنده تصویر مناسبی از جایگاه و میزان تلاش خانم های ایرانی در جامعه بزرگ ورزش ایران است. باید به این عزیزان بابت تلاش های ارزنده شان تبریک گفت. همچنین مایلم با تبریک کسب این مقام ارزشمند خطاب به دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی، از همه حمایت های آنها از ورزش دانشگاه تشکر کنم. همچنین کسب این مقام ارزشمند را به خانواده بزرگ بسکتبال کشور نیز تبریک می گویم و در پایان تاکید می کنم که دانشگاه آزاد به رشته بسکتبال به ویژه بسکتبال خواهران، به عنوان یک رشته دانشگاهی بسیار جدی، نگاهی ویژه خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032089

وب گردی

وب گردی