سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست واحد اسدآباد را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مهدی عسگری کیا را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد منصوب کرد.

در بخشی از حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به عسگری کیا آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

گفتی است مهدی عسگری کیا عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد است که دارای سوابقی از جمله مدیر کارخانه شرکتIETC ، مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد، مدیر ارتباط با صنعت و مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است.

دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه ضمن موافقت با استعفای غلامرضا خاکساری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد از زحمات و تلاش های وی قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032103

وب گردی

وب گردی