بازاریابی را با برندسازی بخواهید

دوشنبه 13 آبان 1398 - 17:15
کد مطلب: 1032110
برند

مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اعلام کرد که نقش بازاریابی در بازار رقابتی بیش از هر زمان دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حمید بروغنی مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه تلاش برندینگ فروش محصول و خدمات است که این دو با بهره گیری از تکنیک‌های برندسازی میسر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برند فقط یک لوگو نیست، تاکید کرد: در دنیای بازاریابی حرفه‌ای، برند را شخصیت سازمان معرفی می‌کنند که به آن هویت داده و موجب برقراری ارتباط با مشتریان می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اضافه کرد: بنابر این بازاریابی بدون برند، کامل نیست و مخصوصا زمانی که سازمان در بازار رقابت قرار می‌گیرد برندینگ نیز اهمیت می یابد.
وی ادامه داد: برند بخش بزرگی از یک کسب و کار است که هر چه قوی‌تر و شناخته شده‌تر باشد، بر میزان درآمد شرکت یا سازمان بیشتر اثر می‌گذارد.
بروغنی همچنین گفت: از طریق برندینگ، مخاطبان متفاوت در بازارهای گوناگون هدف قرار می‌گیرند و محصولات تولیدی، متنوع‌تر و بازار پسندتر می‌شوند.

156 / 156

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

مرتضی خاکسار دوشنبه 13 آبان 1398 - 20:44
  • 0
  • 0
بسیارعالی ازروشهای کنونی دردیجیتال مارکتینگ میتوان درتبلیغ بازارگردشگری ایران نیز بهترین بهره وری اقتصادی را درکسب ( GDP) دربازارارزی ایران دربین دیگررقبا بهره برد . ممنونم بسیارعالی از مطالب زیباوکارشناسانه ارسالی تون بااحترام خاکسار

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار