بازاریابی را با برندسازی بخواهید

مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اعلام کرد که نقش بازاریابی در بازار رقابتی بیش از هر زمان دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حمید بروغنی مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه تلاش برندینگ فروش محصول و خدمات است که این دو با بهره گیری از تکنیک‌های برندسازی میسر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برند فقط یک لوگو نیست، تاکید کرد: در دنیای بازاریابی حرفه‌ای، برند را شخصیت سازمان معرفی می‌کنند که به آن هویت داده و موجب برقراری ارتباط با مشتریان می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اضافه کرد: بنابر این بازاریابی بدون برند، کامل نیست و مخصوصا زمانی که سازمان در بازار رقابت قرار می‌گیرد برندینگ نیز اهمیت می یابد.
وی ادامه داد: برند بخش بزرگی از یک کسب و کار است که هر چه قوی‌تر و شناخته شده‌تر باشد، بر میزان درآمد شرکت یا سازمان بیشتر اثر می‌گذارد.
بروغنی همچنین گفت: از طریق برندینگ، مخاطبان متفاوت در بازارهای گوناگون هدف قرار می‌گیرند و محصولات تولیدی، متنوع‌تر و بازار پسندتر می‌شوند.

کد خبر: 1032110

وب گردی

وب گردی