به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حمید بروغنی مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه تلاش برندینگ فروش محصول و خدمات است که این دو با بهره گیری از تکنیکهای برندسازی میسر میشود.
وی با تاکید بر اینکه برند فقط یک لوگو نیست، تاکید کرد: در دنیای بازاریابی حرفهای، برند را شخصیت سازمان معرفی میکنند که به آن هویت داده و موجب برقراری ارتباط با مشتریان میشود.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اضافه کرد: بنابر این بازاریابی بدون برند، کامل نیست و مخصوصا زمانی که سازمان در بازار رقابت قرار میگیرد برندینگ نیز اهمیت می یابد.
وی ادامه داد: برند بخش بزرگی از یک کسب و کار است که هر چه قویتر و شناخته شدهتر باشد، بر میزان درآمد شرکت یا سازمان بیشتر اثر میگذارد.
بروغنی همچنین گفت: از طریق برندینگ، مخاطبان متفاوت در بازارهای گوناگون هدف قرار میگیرند و محصولات تولیدی، متنوعتر و بازار پسندتر میشوند.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اعلام کرد که نقش بازاریابی در بازار رقابتی بیش از هر زمان دیگر مشخص میشود.
کد خبر: 1032110