دانشجویان قاری در کشور از استعداد‌های کشف نشده هستند

داور مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: جمع کثیری از قاریان کشور را دانشجویان تشکیل میدهند و در میان آنان استعدادهای کشف نشده‌ای وجود دارد که باید این استعدادها در خلال مسابقات قرآنی کشف شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس، رحیم خاکی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی و داور مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تصریح کرد: دانشجویان قاری در کشور از استعداد‌های کشف نشده هستند و باید در خلال مسابقات قرآنی کشف شوند.

خاکی افزود؛ خوشبختانه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قاریان با استعداد آغاز شده و در این مسابقات رقابت تنگاتنگی بین شرکت کنندگان در جریان است.

رحیم خاکی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: این دور از مسابقات شروع خوبی داشته و امید است مراحل بعدی این مسابقات با همین کیفیت همراه باشد.

وی همچنین در تشریح برنامه‌های این دور از مسابقات گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز از تاریخ ۱۲ تا ۱۳ آبان در بخش استادان، دانشجویان و کارمندان در رشته‌های قرائت (تحقیق، ترتیل)، حفظ پنج جز، ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، اذان و تواشیح به میزبانی واحد شهر قدس و با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاریست و اختتامیه این مسابقات روز ۱۴ آبان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در محل سالن آمفی تاتر شهید حبیبی دانشگاه علوم وتحقیقات برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032120

وب گردی

وب گردی