مهلت شرکت در سوگواره دانشجویی اربعین تمدید شد

مهلت شرکت در سوگواره دانشجویی اربعین به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا ۲۰ آبان تمدید شد.

به گزارش‌ گروه دانشگاه ایسکانیوز، فراخوان این سوگواره توسط دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حفظ و نشر روایت‌های حماسه پیاده‌روی اربعین منتشر شده بود تا از این طریق روایت‌های دانشجویی از این حرکت بزرگ را در قالب یک مسابقه جمع‌آوری کند.

یکی از اهدافی که برای این سوگواره در نظر گرفته شده روایت مردمی ویژه قشر دانشجو است که روایتی غیررسمی از اتفاقات را بازگو کند. روایتی که شاید در رسانه‌های رسمی کمتر دیده شود و از این طریق می‌توان شاهد زوایای دیگری از این اتفاق مردمی بود.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره تا بیستم آبان فرصت دارند مشاهدات خود از این حرکت را در قالب‌هایی چون فیلم شامل مستند، داستان، نماهنگ و فیلم کوتاه، عکس و گرافیک شامل پوستر، عکس و عکس موبایلی و متون ادبی شامل داستانک، روایت، دل نوشته و مقاله را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

اربعین حسینی، تفاوت‌ها و اشتراکات فرهنگی، قومی و زبانی، ارتباطات مردمی در مسیر حسینی، وحدت و اقتدار شیعه و بروز آن در اربعین و اربعین حسینی؛ مقدمه ظهور موضوعاتی است که ‌می‌توان با آن‌ها در این مسابقه شرکت کرد.

شرکت در این سوگواره برای عموم آزاد است که آثار خود در موضوعات گفته شده را می‌توان به دبیرخانه این سوگواره ارسال کرد. علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند تا بیستم آبان از طریق سایت اینترنتی http://Iscanews.ir/soog، و روبات تلگرامی T.me/darmasir۴۰bot ارسال کرده و یا با شماره ۶۶۳۴۸۰۵۶ تماس حاصل کنند. دبیرخانه سوگواره اربعین در خبرگزاری ایسکانیوز مستقر است که با هدف حمایت از خالقان آثار هنری راه‌اندازی شده است.

همچنین جوایز برندگان این سوگواره، سکه‌ طلا و هدایای نقدی است که به نفرات برتر در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1032142

وب گردی

وب گردی