امضای طومار با موضوع تصویب قانون جلوگیری از تخلف مسئولان

مسئول واحد سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت از امضای طومار با موضوع تصویب قانونی جلوگیری از تخلف مسئولان خبر داد و گفت: این طومار طی چند روز آینده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

دانشور خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ایسکانیوز بابیان اینکه به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی غرفه دانشجویی با همیت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در مسیر راهپیمایی برپا شد، اظهار کرد: با توجه به وجود خلأ قانونی در رابطه با تخلف مسئولان و دادن نسبت‌های خلاف واقع و دروغ برخی از مسئولان کشور، طومار مردمی در رابطه با تصویب قانونی در مجلس به امضا عموم مردم رسید تا در جهت پیشگیری و جلوگیری از تخلف مسئولان و شرایط بازخواست و مجازات آنان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه طومار در روزهای آتی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود، گفت: معتقدیم که نیازمند بازسازی و پررنگ کرن نقش مردم در حاکمیت هستیم. با استفاده از مشارکت مردمی بقای جمهوری اسلامی تضمین می‌شود، بر این اساس ویژه نامه نشریه تحکیم به مناسبت ۱۳ آبان با موضوع آگاهی مردم برای مشارکت در سرنوشت کشور منتشر و توزیع شد.

مسئول واحد سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: در ویژه‌نامه از آزادی مردم و آگاهی در انحصار بودن کلیشه‌ها و از برخی انحصارات ساختاری سخن گفتیم و به این مسئله پرداختیم که آگاهی و شناخت حداکثری مردم پس از تک تک تسخیر لانه‌های کوچک و پراکنده استکبار در داخل ساختار کشور صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: من به همراه دانشجویان عضو این اتحادیه با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به انحصارات مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اعتراضات خود را مطرح کردیم و خواستار رفع برخی از استکبارات داخلی شدیم و در این زمینه مردم باید فاتح لانه‌های کوچک و موثر داخلی استکبار باشند.

خدابنده‌لو در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید برخی از مسئولان از غرفه دفتر تحکیم وحدت مطالبات مردمی و دانشجویی را مطرح کردیم و خواستار رفع مشکلات مردم در زمینه های مختلف شدیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032149

وب گردی

وب گردی