وجه مشترک آمریکا و شیطان، ادعای خیرخواهی برای انسان هاست

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مراسم گرامیداشت 13 آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی با حضور دکتر سید هاشم میرلوحی استاد دانشگاه و نویسنده در واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، مراسم گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز با حضور سیدهاشم میرلوحی ، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرج، جواد آزاد زعیم مسئول بسیج دانشجویی واحد کرج و جمعی از دانشگاهیان در سالن شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ضمن خیرمقدم به میرلوحی و تقدیر از دانشجویان بسیجی واحد کرج در برگزاری این مراسم، همت بسیج دانشجویی در زنده نگاه داشتن جریان انقلاب اسلامی در جامعه را گرامی داشت و گفت: فعالیت های بسیج و دانشجویان بسیجی فضای انقلاب را تقویت نموده و استکبارستیزی را همچنان زنده نگاه داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین برنامه هایی، از نکات مثبت معنوی و اعتقادی آن بهره مند شده و با هم‌افزایی در برابر جریان استکبار بایستیم و با ایستادگی خود جهاد کبیر را تحقق بخشیم.

در این مراسم میرلوحی نو استاد دانشگاه و نویسنده چندین کتاب درباره بحث حقوق بشر، آمریکا و دموکراسی آمریکایی طی سخنان مشروحی به تشریح وجه اشتراک بین شیطان و آمریکا پرداخت و گفت: با ورق زدن تاریخ می بینیم که متاسفانه در طول تاریخ اکثر افرادی که پا به عرصه دنیا گذاشته اند، به راحتی برای شیطان قربانی و ذبح شده اند و لذا می بایست از تاریخ درس عبرت بگیریم.

وی با اشاره به سوره اعراب گفت: همواره دست شیطان به سمت انسان دراز بوده است و تبعیت انسان از او همان قربانی شدن برای شیطان است چرا که او خود را خیرخواه انسان می نامد و این همان وجه اشتراک آمریکا و شیطان است.

وی با اشاره به تصاویر منتشر شده از جنایاتی کهسربازان آمریکایی در عراق مرتکب شده است گفت: سربازان آمریکایی در هنگام ورود به منازل عراقی ها با شکستن در خانه ها و با شعار ورود دموکراسی و آزادی، به حریم آنان وارد می شوند.

میرلوحی با اشاره به سوابق آمریکا و جنایات او گفت: نمی توانیم هیچ کشوری را نام ببریم که آمریکا به آن خدمت کرده به جز اسرائیل، و نمی توانیم انواع جنایات را نام ببریم و بگوییم آمریکا آن را مرتکب نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اظهار تاسف از سطح آگاهی های اجتماعی در این خصوص گفت: متاسفانه اکثر مردم شناخت درستی از آمریکا ندارند و دست پروردگان آنان جنایات بسیاری در جهان انجام داده اند که با مطالعه تاریخ می توان آنها را مشاهده کرد.

در این جلسه همچنین مطالب مبسوطی در خصوص ماهیت آمریکا، شعارهای تهی و کذب در خصوص آزادی و دموکراسی آمریکایی، نکاتی در خصوص ارتباط با آمریکا، تبلیغات گسترده و دروغ آمریکا در جهان، نفوذ مطالب کذب سیاست های آمریکایی در برخی کتب دانشگاهی و برخی اسطوره سازی های دروغین آمریکا در جوامع را بیان داشت.

کد خبر: 1032189

وب گردی

وب گردی